„A existat un câștigător legal, care nu a fost contestat, și acest câștigător, din varii motive, care nu mai sunt nici treaba ministrului Fenechiu, nici a domnului Ghibu, cred, și în niciun caz a actualului ministru, în termenul prevăzut de lege și de contractul respectiv nu a adus banii. Ramona Mănescu a procedat fără ezitare, aplicând legea”, a declarat Crin Antonescu pentru Digi24.
Președintele Senatului a mai spus că „în acest moment, se redeschide posibilitatea unui nou efort pentru privatizarea CFR Marfă”.
„Nu este primul meu gând să caut vinovați . Am ajuns în situația de a face privatizări impuse și cu termen impus în condițiile contractului cu FMI”, a adăugat el.
În opinia lui Crin Antonescu, „un obiectiv economic de importanța CFR Marfă poate face subiectul unei dezbateri”, asfel încât să fie decisă fie privatizarea companiei, fie aducerea pe profit cu management privat.
„Dacă îl privatizezi, o faci în termenul și în condițiile în care să poți aduce cu adevărat investitori foarte mari, sau investitori strategici, cum dorea și CSAT și cum dorea și fostul ministru Fenechiu”, a mai spus el.
În ceea ce privește vinovații pentru starea actuală a companiei de stat, „nu ne aplecăm cu suficientă atenție asupra cauzelor și oamenilor care în decursul timpului, prin căpușări, prin sifonări, prin risipă, au adus CFR Marfă în situația pe care o cunoașteți”, a mai spus Crin Antonescu.