Campania a golit visteria partidelor. USL are datorii de patru milioane de lei
Data publicării:
În urma alegerilor legislative, USL a rămas cu datorii de peste patru milioane de lei, cu toate că donaţiile şi veniturile de dinaintea campaniei erau de aproape 23 de milioane de lei.
Şi Alianţa România Dreaptă este pe pierdere după campania de la parlamentare, cu un minus de peste două milioane de lei. Nici candidaţii dreptei nu se pot plânge că i-a găsit campania cu conturile goale. Aceştia au avut venituri în valoare de peste 11 milioane de lei.
Separat de ARD, după campania electorală de la legislative cei de la PDL au datorii de peste două milioane de lei. Aceasta după ce au strâns pentru campanie aproape 10 milioane de lei. Si în cazul lor, cheltuielile au fost mai mari.
Campania electorală pentru parlamentare a adus PP-DD venituri de peste patru milioane de lei, aceştia au cheltuit cu puţin peste suma de care dispuneau, astfel că au rămas cu datorii de zeci de mii de lei.
UDMR a alocat alegerilor parlamentare o sumă mult mai mică, aproape de două milioane de lei, însă şi ei au cheltuit mai mulţi bani decât aveau, astfel încât au rămas cu o datorie de peste 200.000 de lei.
Partidele au cheltuit cei mai mulţi bani pe materialele promoţionale şi publicitate. USL a dat aproximativ 24 de milioane de lei, ARD 12 milioane, în timp ce PDL a cheltuit alţi 10 milioane de lei.