Klaus Iohannis s-a folosit din plin de beneficiile comunicării din mediul on-line. Internauţii au putut vedea emisiunile sau conferințele la care candidatul ACL a participat. Doar în primele patru zile ale campaniei din turul doi, pe pagina de internet a lui Klaus Iohannis fuseseră postate 12 videoclipuri.
„Pe pagina lui Klaus Iohannis, după turul I, vedem din ce în ce mai mult accent pus pe partea de conținut video şi se pare că îi merge foarte bine. Am văzut cifre, pe care nu le-am mai văzut în politica românească în ceea ce priveşte numărul de oameni care au văzut aceste fimuleţe”, a spus Adrian Zăbava.
„Nu poţi să ridici nimic durabil, fără ambele mâini, fără stânga şi fără dreapta. Şi mai ales nu poţi să ridici o ţară. Eu vreau şi pot să-i aduc pe toţi românii împreună, pentru marea unire”, spune Victor Ponta în clipul său de prezentare. De la începutul campaniei pentru al doilea tur de scrutin, prezidenţiabilul social-democrat a postat doar două clipuri video. Candidatul stângii apelează mult mai frecvent la afişe de campanie cu diverse personalităţi. Nadia Comăneci, Nicu Alifantis, Radu Beligan ori Ilie Năstase sunt prezentanţi ca susţinători al lui Victor Ponta. „Să vezi oameni, indiferent că vorbim de actori, sportivi, de persoane publice şi aşa mai departe, că susţin unul dintre candidaţi, e important pentru această lume care e pe internet”, a spus Adrian Zăbavă. Ambii prezidenţiabili îi invită pe alegători să se implice în campanie.
Klaus Iohannis a creat două aplicaţii pe reţeaua de socializare prin care îi provoacă pe oameni să spună ce lucruri bune au făcut, dar le transmite şi mesaje despre el, în care dezvăluie, spre exemplu, pasiunea pentru biciclete sau simpatia pentru pisici. Victor Ponta, însă, îi invită pe alegători să-i fie alături în schimbul unui tricou roşu, neinscripţionat. „Tot ce contează în momentul de faţă e să încerci să treci această barieră a internetului, să-i faci să se ducă la vot”, a spus Adrian Zăbavă.
Internetul le mai oferă un beneficiu celor doi candidaţi la prima funcţie în stat. Cum Legea electorală nu are reglementări pentru mediul online, prezidenţiabili au posibilitatea de a continua campania inclusiv în ziua alegerilor.