Ajutoarele pentru crescătorii de porci, aprobate. Va beneficia și fiul lui Liviu Dragnea?
Data actualizării: Data publicării:
Camera Deputaților, condusă de Liviu Dragnea, a aprobat, în calitate de Cameră decizională, programul privind acordarea de ajutoare de stat producătorilor de porci, program de care ar putea beneficia și fiul acestuia, Ștefan Valentin Dragnea.
Cu 235 voturi „pentru”, 26 voturi „împotrivă” şi o abţinere, Camera Deputaților a aprobat proiectul de lege pentru aprobarea „Programului carne de porc din fermele româneşti”, prin care se acordă ajutoare de stat de 86 milioane de euro producătorilor din acest sector. Fondurile vor fi alocate de la bugetul de stat, după ce legea este promulgată de președintele Klaus Iohannis.
În favoarea proiectului de lege s-au pronunțat toții deputații PSD, ALDE și ai minorităților naționale prezenți, dar și 48 din cei 49 de deputați PNL prezenți. Împotrivă au votat deputații USR. Liviu Dragnea nu a participat la vot.stef
Ajutorul se va acorda, prin bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, producătorilor de carne de porc, persoanelor juridice sau persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale şi întreprinderilor familiale, şi se va implementa după primirea deciziei Comisiei Europene de acordare a ajutorului de stat.
Pentru accesarea Programului carne de porc din ferme româneşti, producătorii trebuie să livreze către abatoare autorizate, în care se face clasificarea carcaselor de către clasificatori autorizaţi, minimum 600 şi maximum 100.000 de capete de porci graşi anual/beneficiar, indiferent de numărul exploataţiilor acestuia.
Suma alocată pentru plata ajutoarelor de stat în anul 2017 este echivalentul a 86 milioane de euro. Dacă rămân sume necheltuite, acestea se reportează pentru anul următor al programului, cu aceeaşi destinaţie.
De programul de sprijinire a producătorilor de porci ar putea beneficia și fiul lui Liviu Dragnea, Ștefan Valentin Dragnea, la care a ajuns în aprilie 2014, conform dezvăluirilor Hotnews, o fermă de porci de la Tel Drum SA, companie apropiată de șeful PSD și controlată de prietenii acestuia. Tot Hotnews a arătat că fiul lui Liviu Dragnea a primit subvenții de la Uniunea Europeană, pentru ferma de porci, de peste 3 milioane de euro.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 99 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.