Video Pilot TAROM, despre zborurile anulate: „Nu a fost o grevă mascată. A fost o reacţie la condiţiile pe care le avem”

Data actualizării: Data publicării:
pasageri pe aeroport
Pilotul a explicat că şi în anul 2006, din cauza condiţiilor de zbor din acea perioadă, „s-au mai îmbolnăvit” mai mulţi piloţi care nu au zburat o perioadă. FOTO: Inquam Photos / Ovidiu Micsik

Unul dintre piloţii operatorului naţional de transport aerian TAROM care nu a onorat cursele în ziua de 8 iulie, când alţi peste 20 de piloţi au transmis companiei că nu sunt apţi pentru zbor, afirmă că ceea ce s-a întâmplat luni, când zeci de curse ale TAROM au fost anulate, nu a fost o grevă, ci o decizie individuală a celor care au declarat că nu sunt apţi de zbor. Mesajul pilotului către miile de pasageri care au rămas în aeroporturi este: „Safety first”.

„Aceasta nu a fost o grevă mascată. A fost o reacţie individuală a fiecăreia dintre persoanele care şi-au declarat inaptitudinea. Eu am avut o problemă de indigestie din cauza alimentaţiei oferită la bord. Inaptitudinea medicală nu este dată de boală, inaptitudinea medicală conţine starea de insecuritate, lipsa unor dotări... Este decizia fiecăruia, nu pot să comentez. Nu am capacitatea de a analiza fiecare dintre piloţii care şi-au luat inaptitudine care a fost motivul lui, fiecare pilot în parte a comunicat motivul în scris, către companie. Pe de altă parte, în opinia mea cel puţin, nu a fost o măsură de grevă şi a fost o reacţie la condiţiile pe care le avem”, a afirmat Cezar Osiceanu, cel mai vechi pilot al companiei TAROM, în cadrul emisiunea „În fața ta”, de la Digi24.

Acesta a explicat că deşi Codul muncii prevede că orice angajat din România trebuie să lucreze cinci zile, cu două zile de pauză, în compania naţională de transport aviatic s-a ajuns ca piloţii şi personalul navigant să zboare şase, şapte sau chiar opt zile consecutiv.

Întrebat ce le spune miilor de pasageri care cumpăraseră bilete la cursele Tarom în ziua de 8 iulie şi care au rămas în aeroporturi, pilotul le-a transmis acestora: „Safety first” (siguranţa pe primul loc- n.r.) el detaliind că problemele reclamate de angajaţii TAROM sunt unele vechi, care trenează de mai multe luni.

Pilotul a explicat că şi în anul 2006, din cauza condiţiilor de zbor din acea perioadă, „s-au mai îmbolnăvit” mai mulţi piloţi care nu au zburat o perioadă.

Editor : B.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Ce a ajuns să facă Octavian Bellu după ce s-a retras din gimnastică. Meseria neașteptată pe care o practică...
Digi FM
O pacientă a scăpat de operație, după cinci ore de „zgâlțâieli” pe drumul dintre Sălaj și Brașov
Pro FM
Mihai Bobonete a stârnit hohote de râs cu comentariul la pozele Mădălinei Ghenea: "Sunt neliniștit cu găurile...
Film Now
James Bond, imposibil de recunoscut. Daniel Craig, cu părul lung, în blugi și tricou, departe de imaginea...
Adevarul
Șeful serviciului de informații al armatei ucrainene anunță „schimbări serioase” în blocul de putere al Rusiei
Newsweek
1.100.000 de pensionari iau 500 lei în plus la pensie de la 1 ianuarie. În ce domenii au activat?
Digi FM
Dezvăluiri despre puștiul de 14 ani care a ucis doi colegi și două cadre didactice în SUA. Mama lui fusese...
Digi World
Doi tineri au stat o noapte într-o cameră de hotel cu pereți din sticlă transparentă. Provocarea i-a prins...
Digi Animal World
Luptă acerbă între un șarpe Boa și un crocodil. Spectacolul uimitor oferit de reptile turiștilor din Brazilia
Film Now
Puștiul din "Singur acasă" e azi bărbat în toată firea și un tată dedicat. Cât de adorabili sunt copiii lui...
UTV
ABBA ii spune lui Trump sa nu-i mai foloseasca muzica la mitingurile electorale