Metrorex a scos la licitaţie Studiul de Pre-Fezabilitate (SPF) şi Studiul de Fezabilitate (SF) pentru construcţia tronsonului Gara de Nord – Gara Progresul din Magistrala 4 de metrou. Contractul pentru aceste studii, finanaţat cu bani elveţieni, este estimat la circa 38 milioane de lei.
Metrorex a lansat licitaţia pentru servicii de proiectare, asistenţă şi consultanţă de specialitate aferente realizării Studiului de Pre-Fezabilitate (SPF) şi Studiului de Fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul, potrivit unui anunţ de participare publicat marţi în SEAP.
Asta după ce încă din septembrie anul trecut a publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice anunţul de intenţie privind studiile pentru tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul.
Valoarea estimată a contractului ce urmează să fie atribuit este de 37,9 milioane de lei (8,4 milioane de euro), fără TVA
Criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate-preţ. Durata contractului va fi de 22 de luni începând de la data atribuirii contractului.
Data limită de depunere a ofertelor este 7 aprilie 2017, iar data limită de evaluare a ofertei este 2 mai 2017.
Conform unor informări anterioare ale Metrorex, acest contract urmează să fie finanţat cu bani elveţieni. Potrivit informațiilor actuale stațiile vor fi Gara de Nord, Piața Emil Cioran, Palatul Parlamentului, Piața Regina Maria, Gara Filaret, Viilor, Bacovia, Piața Progresul, Toporan, Gradiștea, Luică, Alexandru Moldoveanu și Gara Progresul.
În iulie 2012, compania de metrou anunţa că Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice (SECO) al Confederatiei Elveţiene a aprobat finanţarea studiului de prefezabilitate şi fezabilitate al magistralei de metrou M4 Gara de Nord - Gara Progresul.