Târgul de Turism de la Barcelona. România şi-a menţinut creativitatea la Dracula şi Maramureş
Data publicării:
România a cheltuit mai puţin de 100.000 de euro pentru prezenţa de la Barcelona, iar pe harta mondială a turismului ocupă un loc aproape invizibil.
7000 de destinaţii din 80 de ţări. Aceasta este oferta de la Târgul Internaţional pentru Profesioniştii din Turism prezenţi la Barcelona. 21 de companii din România şi compania aeriană Tarom încearcă să îşi facă loc în competiţia mondială a destinaţiilor turistice. Unii cu Dracula, Castelul Bran, Transilvania şi Maramureş, alţii cu oferte de zbor la clasa bussines spre România.
Şi în acest an, ţările care atrag cei mai mulţi turişti par să fie cele din America de Sud.
Costul pachetele all inclusive pentru aceste destinaţii din America de Sud pleacă de la 700 de euro, pentru 7 nopţi de cazare, transportul fiind inclus în marile capitale europene. Iar planurile de călătorie se pot face pe loc, cum ar fi vizitarea a trei ţări la pachet în loc de una, respectiv Estonia Lituania şi Letonia.
Dacă unii promovează castele, plaje şi păduri tropicale, alţii se gândesc la interacţiunea directă cu turistul.
Târgul internaţional de la Barcelona are o miză importantă. Aici se pun bazele pachetelor turistice pentru anul următor. Organizatorii susţin că la ediţia din acest an au participat peste 15.000 de vizitatori, toţi profesionişti din industria turistică internaţională.