Potrivit cotidianului Gazeta Dâmboviţei, cei 930.000 de lei au fost cheltuiţi pe 6.000 de broşuri, 6.000 de pliante, 1.000 de invitaţii, 2.500 de albume foto, 2.500 de carţi de prezentare şi 1.000 de DVD-uri cu un film de prezentare, care ar aduce câteva sute de turişti în localităţile promovate: Pucioasa, Bezdead şi Vulcana Băi.
La Bezdead au fost promovate fântâna Vasile Voiculescu, căminul cultural, şi o stână de oi. Jurnaliştii de la Gazeta Dâmboviţei spun că au fost uitate drumurile desfundate, lipsa căilor de acces către frumuseţile locului sau faptul că turistul flămând nu are unde mânca.
Lucrurile nu diferă prea mult la Vulcana Băi, unde cel mai important reper turistic ar fi Centrul Ecumenic din localitate.
Concluzia jurnaliştilor este că Consiliul Judeţean a minţit, promovând ceva ce nu există. Ei îi îndeamnă pe oameni să viziteze judeţul, dar să se echipeze cu cizme de cauciuc şi să-şi ia mâncare de acasă.