Mulți oameni au venit la mallul din Botoşani ca la muzeu. Au admirat fântânile arteziene, s-au plimbat cu scările rulante, au poposit câteva minute la mesele restaurantelor și apoi au plecat acasă așa cum au venit, cu mâna goală.
Cele o mie locuri de muncă promise de investitor păreau o gură de aer pentru locuitorii din zonă, întrucât în judeţul Botoşani sunt peste 7.000 de şomeri. Cu toate acestea, doar 20 de persoane au fost angajate prin intermediul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Botoşani. Ceilalţi 470 de angajaţi vin din județele limitrofe.
„Părerea mea este că ar trebui totuși o analiză mai atentă”, spune Teodor Dumitriu, directorul AJOFM Botoșani.
Investitorii admit că şi-au asumat un risc atunci când au luat decizia de a deschide un mall în Botoşani.
„Aș spune că în piața în care ne aflăm astăzi așteptările ar trebui să fie ponderate, dar, în același timp, cred că deschiderea și retailerii cu care ne-am întâlnit și discuțiile pe care le avem ne dau dreptul să fim optimiști”, spune Sebastian Mahu, directorul adjunct al centrului comercial.
Pe o suprafaţă de 15.000 de metri pătraţi, noul centru comercial din Botoşani găzduieşte 80 de magazine.