Pasagerii curselor aeriene deviate spre Budapesta vor depune plângeri la Protecția Consumatorului

Data publicării:
autocar 1

Camelia a plecat vineri la ora 16 din Nisa, cu un avion care trebuia să o aducă, prin Munchen, la Bucureşti, puţin după miezul nopţii. Cu 5 minute înainte de aterizare, pasagerii au fost anunţaţi că vor ateriza la Budapesta.

Ne-au spus că, din punctul lor de vedere, safety is first. Deci dacă dumneavoastră consideraţi că safety înseamnă să faci un drum de la Budapesta până în Bucureşti, în condiţiile în care vedeţi cum e, însemnă că safety is first”, spune Camelia.

Atitudinea a fost absolut arogantă, absolut dispreţuitoare, ni s-a spus asta e singura soluţie”, adaugă o altă femeie.

Pierderile companiei pe care eu o reprezint aici cine mi le acoperă? Doamna trebuie să fie la copii. Sunt oameni care trebuie să ajungă la Iaşi. Ce se întâmplă cu noi? Suntem, nu ştiu. Poate cineva să estimeze cât facem noi de acum până la Bucureşti?”, se revoltă Camelia.

De la Budapesta la Bucureşti cu autocarul se ajunge în 15 ore, iar cursa costă puţin peste 50 de euro.

Eu, personal, am plătit pentru biletul ăsta aproape 700 de euro. Au fost oameni care au zburat la bussines şi au plătit o mie şi ceva de euro şi uitaţi: suntem la Arad, ninge e frumos, eu mâine trebuie să fiu în Grecia”, mai spune Camelia.

Pasagerii revoltaţi spun că vor depune plângeri la OPC, întrucât niciun reprezentant al companiei aeriene nu le-a explicat de ce s-a ales redirecţionarea zborului tocmai spre Budapesta.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri