Pe pod vor putea circula autovehiculele cu greutatea până în cinci tone, iar de la această regulă nu vor mai fi exceptate mijloacele de transport în comun, aşa cum s-a întâmplat în ultima lună.
Cristian Andrei, director general adjunct în CNADNR, a deeclarat că aceste restricţii vor fi menţinute până la începutul sezonului estival, apoi în timpul verii vor putea circula toate categoriile de autovehicule, iar din toamnă începe ultima etapă a lucrărilor, care se va încheia la sfârşitul anului.
„Perioada va fi din 23 ianuarie până la începutul sezonului estival, respectiv 15 iunie. Vor fi restricţii marţea, joia şi sâmbăta în intervalul orar 9.00-13.00 şi în fiecare luni noapte spre marţi, începând de la ora 23.00 până la 4.00 dimineaţa”, a menţionat Cristian Andrei.
Compania Bilfinger Berger Baugesellschaft a câştigat licitaţia pentru reabilitarea podului de la Agigea. Valoarea contractului era de 3,8 milioane de euro, fără TVA, dar aceasta ar putea creşte la 12 milioane de euro.
„Când s-au pornit lucrările era gândită doar reabilitarea tablierului şi a căii pe pod. Când au început lucrările au apărut degradări la nivelul hobanelor, care ne-au făcut să luăm decizia să schimbăm hobanele pentru a nu avea probleme ulterior. Iniţial proiectul trebuia să coste 4 milioane de euro, dar cu această etapă de schimbare a hobanelor posibil să ajungem 12 milioane euro”, a spus Mihai Băşulescu, director al Direcţiei proiecte din fonduri externe rambursabile din cadrul CNADNR.
Podul de la Agigea are o lungime de 266 de metri şi o lăţime de 20,90 metri.