Este vorba de un număr de 16 care sunt așteptate din Spania și pentru care Metrorex a plătit 97 de milioane de euro.
Fiecare garnitură are șase vagoane care poate rula cu cel mult 90 de kilometri pe oră și o capacitate de peste 1200 de calatori.
Fiecare vagon are locuri speciale pentru biciclete și transportul persoanelor cu dizabilități și sisteme de informare a călătorilor cu ecran tactil.
De asemenea, garniturile sunt dotate cu un sistem ce transmite automat starea tuturor echipamentelor trenului. Astfel, când garnitura ajunge la depou, nu mai este nevoie să fie verificată de mecanici.
Noile garnituri le vor înlocui treptat pe cele vechi, fabricate la Arad între 1978 și 1992, și care, de-a lungul timpului, au parcurs sute de mii de kilometri.
Cu alte cuvinte, noile trenuri vor circula pe Magistralele 1 (Dristor - Pantelimon), 2 (Berceni - Pipera) și 3 (Preciziei - Anghel Saligny).
Metrorex transportă zilnic în jur de 650.000 de călători.