Mulţi români se plâng de lipsa timpului liber. Pe asta a mizat şi patronul unei companii care livrează mâncare acasă sau la birou. Succesul a venit rapid. La început colabora cu 50 de restaurante doar în Bucureşti. Un an şi jumătate mai târziu, livrează preparate în 13 oraşe din ţară.
„Nivelul bussines-ului s-a triplat, atât în ceea ce priveşte numărul de restaurante, 150 la jumătatea anului trecut, 450 acum, cât şi în ceea ce priveşte numărul de comenzi”, spune Radu Bălăceanu, managerul unei platforme de comenzi online.
Şi Bianca Rusu are o afacere similară. Prin intermediul unei platforme online, mâncarea de la 20 restaurante din Capitală ajunge la clienţi. Bianca Rusu a investit 30.000 de euro în primul an, iar acum a ajuns la afaceri de 400.000 de euro. „Vom adăuga până la sfârşitul anului 10 - 15 restaurante”, spune ea.
Şi restaurantele au câştigat aşa noi clienţi. „Peste 10%, beneficiile sunt clar cele materiale şi clienţii atraşi”, a spus şi Daniele Netcu, managerul unui restaurant cu specific grecesc.
„Această platformă online ne-a adus creşteri de 30%. Poate să acopere cererea de clienţi care nu au timp să iasă din casă sau de la birou din cauza traficului, vremea”, afirmă Vasilios Petrou, asociatul unui restaurant de burgeri.
Anul trecut, în jur de 1,5 milioane de români au comandat mâncare prin intermediul platformelor online. În medie, o comandă a costat 60 de lei.