Lucrările au intrat în linie dreaptă, spune constructorul. Pereţii de beton sunt terminaţi, ţevile şi cablurile electrice au fost trase şi se lucrează la intrările şi ieşirile din pasaj.
Rampa de ieşire spre bulevardul Kiseleff se apropie de final. Muncitorii toarnă în acest moment placa de beton de susţinere, iar apoi vor turna şi asfaltul.
În schimb, tunelul care va face legătura cu bulevardul Mărăşti nu e încă săpat. Este ultima etapă, la finalul căreia şoferii vor scăpa de coşmarul circulaţiei pe o singură bandă şi de nesfârşitele cozi la semafor.
Atunci când va fi gata, pasajul, care va costa 65 de milioane de lei, ar trebui să elimine aglomeraţia din Piaţa Presei Libere. Şoferii care vin de pe DN1 vor avea drum liber până la Arcul de Triumf şi Piaţa Montreal. Pasajul va fi cu sens unic.
Tot la un tunel subteran se lucrează şi în celălalt capăt al oraşului, la Piaţa Sudului. Muncitorii lucrează încă la pereţii de susţinere şi abia apoi vor începe săpăturile.
Spre deosebire de proiectul din Piaţa Presei, cel din Piaţa Sudului este finanţat exclusiv din fonduri europene.