Mihai Divlan, inginer din partea constructorului, discuţie cu reporterii în 9 decembrie: „Tot ce înseamnă lucrare de metrou nu este simplă şi este complexă. O să subtraversăm staţia Eroilor 1 şi cuva închisă şi deschisă a Dâmboviţei.
- Adică mergeţi pe sub Dâmboviţa?
- Da, pe sub Dâmboviţa. La un 14 metri de la partea superioară a scutului spre suprafaţă.
- Nu vă este frică să se inunde?
- Nu. Tehnologia este foarte sigură. Sunt luate în calcul în proiect toate riscurile posibile şi imposibile.
- Ca de exemplu? Ce riscuri?
- Pot apărea riscuri ca în orice lucru. Există un 1% de risc să zicem”.
Repetto Marcelo, inginer din partea constructorului, întrebat dacă situaţia creată este o eroare de proiectare: „Nu, a fost un incident. Geologia a fost foarte grea şi se întâmplă. Când a intrat scutul în staţie am avut o pierdere mare de apă. Asta s-a întâmplat. Am avut puţurile active. Dar s-a întâmplat ceva ce nici noi exact nu am înţeles. Un flux ciudat”.