„Nu a fost aleasă, a fost o licitaţie. S-a făcut o licitaţie de avocaţi pentru chestiuni de astea mai complexe, penru arbitraje, au fost selectate patru patru firme, după care s-a încredinţat pentru ei contractul asta”, a declarat Dan Șova.
Despre faptul că Ana Diculescu Şova, mama sa vitregă, a reprezentat interesele companiei Bechtel încă din 2003, Dan Șova a răspuns:
„Ca să rămânem în sfera seriozităţii nu e firma mamei mele şi în al doilea rând nu a fost implicată absolut deloc, niciun fel de implicare, e ridicol puţin”.
În continuare ministrul a spus că nu mai este nicio legătură între el și casa de avocatură Rațiu&Rațiu și cu firma Cernov şi asociaţii.
„Nu mai e nicio legătură. Sunt suspendat din avocatură din 2009, singura mea legătură e că am fost colegi în avocatură cu toţii. Să ştiţi că veţi putea găsi legături, ca să spun aşa, cu toate firmele de avocatură pentru că toţi am fost colegi în Baroul Bucureşti”, a afirmat Dan Șova.
Întrebat dacă se consideră în conflict de interese, el a răspuns:
„Firma din care face parte mama mea nu are niciun fel de legătură cu acest proces de reziliere. Dacă vă referiți la domnul Rațiu, domnul Rațiu a fost asociat în 2005, eu am intrat în politică în 2009. Nu există niciun fel de legătură, trebuie să fim absolut serioşi”, a spus Dan Șova.
Mama ministrului, Ana Diculescu Şova, a reprezentat interesele companiei Bechtel încă din 2003, când americanii au negociat contractul cu Ministerul Transporturilor, condus pe atunci de Miron Mitrea. Firma de avocatură din care face parte se numeşte Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen. Din partea Ministerului Transporturilor a participat la negocieri avocata Simona Neagu, pe care, din 2006, o găsim angajată la firma mamei ministrului. Din2008, ea devine partener la Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen.