Într-un comunicat remis Mediafax, MDRT precizează că broşura va prezenta destinaţii şi produse turistice specifice României. Se va pune accentul pe destinaţiile clasice ca Delta Dunării, pe circuite culturale, dar şi pe turism activ şi în natură - mai exact, drumeţii şi observarea florei şi faunei.
Catalogul, care urmează să fie tipărit până la finalul acestui an, va fi distribuit de circa 2500 de agenţii care vând produsele ITS în Germania, Austria şi Elveţia. Totodată, România va continua să apară în catalogul „City Trips” al tur-operatorului, cu destinaţii ca Bucureşti şi Sibiu.
Promovarea României într-un catalog separat are ca scop promovarea de experienţe de călătorie cunoscute în termeni de specialitate ca „unique selling points”, adică cele care diferenţiază oferta naţională pe piaţa internaţională de turism și care pot determina un turist să aleagă destinaţii româneşti în detrimentul altora.
Decizia realizării acestei broșuri a fost luată în urma unor discuţii derulate între MDRT şi reprezentanţii tur-operatorului în luna august, la Berlin, discuţii continuate în luna octombrie, la Salzburg, cu ocazia lansării Catalogului ITS 2013.
ITS Reisen face parte, alături de Jahn Reisen, Tjaereborg, ADAC Reisen, LTUplus, DERTOUR şi Meiers Weltreisen, din divizia de turism a concernului REWE. Acesta ocupă locul II în topul concernelor turistice din Germania, în funcţie de profit, şi deţine peste 2500 de agenţii de turism proprii.
ITS de asemenea este unul dintre tur-operatorii care au înregistrat creştere pe piaţă şi care atrag turişti interesaţi de formele de turism caracteristice României, potrivit studiilor şi documentelor strategice realizate pentru MDRT în domeniu, se mai arată în comunicat.