Tot la capitolul promisiuni trecem şi începerea construirii unei noi Săli Polivalente, dar abia în decembrie.
Anul acesta sunt şanse mari ca şoferii din Capitală să poată trece pe primul tronson al bulevardului Uranus de la un capăt la celălalt, adică fără întrerupere din Piaţa Victoriei până în strada Vasile Pârvan.
După mai bine de doi de lucrări, nenumărate controverse între PBM și mai multe ONG-uri din cauza demolarii clădirilor vechi din zonă, în 2013, prima parte a bulevardului Uranus ar putea fi finalizată
Bulevardul Uranus este considerat chiar de primarul Capitalei un proiect mai important decât pasajul Basarab. Acesta va avea aproape 12 de kilometri lungime şi va face legătura între Piaţa Victoriei şi Gara Progresul. Va avea două benzi pe sens, iar al doilea tronson, între Vasile Pârvan şi Piaţa George Coşbuc, prevede un tunel care va trece pe sub Dealul Parlamentului. Pasajul subteran de la Piaţa Sudului este un alt proiect care va prinde contur.
Municipalitatea estimează că lucrările la cel mai mare proiect construit cu bani din fonduri europene vor începe in luna martie, iar costurile sunt estimate la 30 de milioane de euro.
Autorităţile se aşteaptă ca pasajul să micşoreze de trei ori timpul pe care şoferii îl petrec în trafic.
Cea mai mare schimbare pentru Capitală ar putea fi făcută pe bulevardul Unirii, care ar deveni o continuare a Centrului Vechi.
Pe bulevard vor apărea terase şi cafenele iar oamenii se vor putea plimba liniştiţi pe lângă fântâni. Mașinile vor circula, în schimb, pe unde sunt acum aleile pietonale.
Schimbarea va cuprinde zona dintre Piaţa Constituţiei şi Piaţa Unirii, iar autorităţile speră ca în acest mod să atragă mai mulţi turişti în Bucureşti.