Pentru un angajator este suficient să privească un CV timp de șase secunde ca să decidă dacă cheamă sau nu un candidat la interviu, arată un studiu TheLadders citat de Business Magazin. Așa că este esențial să își structureze cât mai bine CV-ul astfel încât informațiile relevante să fie bine evidențiate.
Studiul arată că angajatorii se uită la nume, la companiile pentru care candidatul a lucrat sau lucrează, la funcțiile ocupate, la perioada în care a ocupat aceste funcții și la educație.
Restul informațiilor nu fac decât să umple CV-ul. Și, cu cât un CV este mai plin, cu atât este mai greu de citit, iar informațiile relevante riscă să fie ignorate de către angajator.
Studiul a fost realizat într-un interval de zece săptămâni pe 30 specialişti în recrutare cărora le-au fost analizate inclusiv mişcările ochilor în timp ce analizau o serie de CV-uri. Rezultatele arată că angajatorii s-au uitat îndeosebi partea superioară a paginii.