Şoferii care urcă pe A1 în apropiere de Timişoara au de parcurs până la Vama Nădlac aproximativ 100 de kilometri. Pe toată această distanţă ei nu au nicio posibilitate de alimentare pentru că nu există nicio staţie de carburant.
Pe panourile montate pe marginea şoselei sunt însă semnalizate benzinăriile şi şoferii află că pot alimenta la trei kilometri după intrarea pe autostradă.
După ce parcurg cei trei kilometri, şoferii au parte de o surpriză neplăcută - benzinăria din spaţiul de servicii este închisă. În condiţiile în care Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România promitea ca benzinăriile să fie funcţionale din luna octombrie 2015.
Următoarele staţii de carburant trebuiau să fie funcţionale în apropierea localităţii Orţişoara. Acolo încă se lucrează, la fel cum se întâmplă şi pe tronsonul dintre Arad - Nădlac.
„E rău. Dacă rămâi într-o pană de benzină este foarte rău.” „Am făcut plinul când am plecat, nu-i problemă.” „În România nu prea există benzinării şi nici toalete nu prea există, ar trebui să fie mai dese”, spun șoferii.
În luna iulie a acestui an, MOL România şi OMV Petrom au câştigat licitaţiile pentru deschiderea a șase benzinării, câte trei pe fiecare sens. Acesteau urmau să fie funcţionale din luna octombrie. La solicitarea Digi24, CNADNR spune că lucrările de instalare sunt încheiate şi staţiile vor fi deschise după ce MOL şi OMV vor obţine autorizaţiile de funcţionare. La rândul lor, cele două companii susţin că mai sunt proceduri de îndeplinit.