Bugetul disponibil pentru campania media este de 3,913 milioane de euro, dintre care pentru reclamele la televiziune sunt alocaţi 1,957 milioane de euro şi pentru presa scrisă 1,956 milioane de euro, potrivit unui anunţ publicat de autoritate.
Alocarea bugetului destinat promovării TV se va face pentru trei posturi TV din Germania, dintre care două generaliste şi unul cu profil de turism.
Pentru presa scrisă, bugetul alocat se va împărţi între două ziare cu circulaţie importantă, trei publicaţii specializate în turism şi trei reviste generaliste.
Agenţia care va gestiona proiectul trebuie sa aloce cel puţin un reprezentant pentru implementarea şi urmărirea desfăşurării proiectului. Acesta trebuie să facă dovada că are minim trei ani de experienţă în domeniu, potrivit Mediafax.
Este obligatorie prezentarea de către participanţii la licitaţie a unui acord scris sau a unei convenţii scrise stabilite între ofertant şi posturile TV, respectiv publicaţia propusă de ofertant, cu privire la respectarea planului media prezentat în oferta tehnică, precum şi a condiţiilor financiare ofertate. Va câştiga oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, potrivit ANT.
Autoritatea Naţională de Turism are disponibili pentru promovarea turismului românesc în următorii doi ani aproximativ 55 de milioane de euro, fonduri europene.