Digi Sport: Vasile Turcu a murit. Decesul a fost constatat oficial în această noapte
Data actualizării: Data publicării:
Foto: Inquam/Octav Ganea
ACTUALIZARE 9 martie, ora 02:38: Vasile Turcu a decedat în această noapte la Spitalul de Urgenţă Floreasca din Bucureşti. Din păcate, în ciuda eforturilor susţinute ale medicilor, nimic nu s-a mai putut face, iar în această noapte s-a constatat decesul, informează digisport.ro.
Foto: Inquam/Octav Ganea
Omul de afaceri a fost internat în urmă cu o săptămână, după ce fusese găsit spânzurat în propria locuinţă. Din momentul în care a ajuns la spital, fostul acţionar al lui Dinamo a fost permanent conectat la aparate, semnele sale vitale fiind extrem de slabe.
Deşi iniţial s-a lansat ipoteza că Vasile Turcu ar fi încetat din viaţă miercuri dimineaţă, omul de afaceri se afla în moarte cerebrală și era în continuare conectat la aparate, însă semnele vitale erau extrem de slabe, potrivit Digi Sport. Decesul a fost constatat oficial în noaptea de miercuri spre joi.
Vasile Turcu a încercat să se sinucidă prin spânzurare la începutul acestei luni, dar a fost găsit de cineva din familie, iar SMURD-ul a venit suficient de repede încât să-l poată resuscita şi apoi transporta la spital. Apropiații lui au declarat că avea atât probleme personale, cât și probleme cu afacerile sale.
Vasile Turcu a fost unul dintre cei mai bogaţi români. În 2010, averea acestuia era estimată la 60 de milioane de euro. Omul de afaceri s-a aflat, de-a lungul timpului, în conducerea a douăsprezece companii. Cea mai importantă este firma cu lucrări în construcţii Romconstruct Holding Grup SA, cu o cifra de afaceri de 30 de milioane de lei. Este firma care a restaurat Arcul de Triumf, Muzeul de Istorie şi multe alte edificii din Capitală şi din ţără. Însă legăturile cu fotbalul au fost cele care i-au adus lui Vasile Turcu nenumărate probleme. În 2009, fostul acţionar de la Dinamo spunea că a investit aproape două milioane de euro în clubul de fotbal. Doi ani mai târziu, Vasile Turcu a vândut toate acţiunile lui Nicolae Badea pe o sumă de zece ori mai mică.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.