„Problema e dacă se face legal. Mai apare o problemă pe care încercăm s-o rezolvăm prin codul etic: e corect ca profesorul să facă meditaţie cu elevul de la clasă? Nu cumva există riscul ca acel profesor să nu mai fie obiectiv în momentul în care evaluează? Prin codul etic, care va fi supus dezbaterii publice curând, vom încerca să reglem acest lucru şi să nu existe meditaţii cu elevii de la clase”, a afirmat ministrul Educației, Remus Pricopie, în emisiunea „Kilometrul 0”, de la Digi24.
Acesta a completat faptul că, în România, mediațiile sunt permise de către legislație.
„Personal nu sunt de acord. Depinde pentru ce faci. Dacă faci pentru că la şcoală n-ai făcut nimic, atunci e grav. E altceva dacă vrei să faci performanţă”, a mai afirmat Remus Pricopie.
„Ţările care au cel mai ridicat grad de meditaţii au cel mai mare nivel de dezvoltare economică şi rezultate foarte bune la Pisa. Surprinzător, în Coreea de Sud, Japonia e o obsesie a meditaţiilor”, a exemplificat acesta.