Studenții de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării de la Universitatea București au revenit la cursuri, în format fizic, într-un decor nou. Grupul Digi a investit în amenajarea laboratorului de televiziune din cadrul facultății, astfel încât tinerii care se pregătesc să devină reporteri, cameramani și prezentatori să descopere tainele mass-media în atmosfera unei redacții de știri.
Aida, studentă: Azi ne aflăm în laboratorul de TV din cadrul FJSC. Acest laborator este amenajat cu sprijinul Digi24, e unul dintre multele laboratoare amenajate anul acesta în care studenții se vor bucura de experiența televiziunii.
Ștefania Vîlcu, coordonator proiect: Conform audiențelor noastre, am observat că majoritatea publicului Digi24 este format din tineri și de aceea întreg grupul Digi a hotărât să branduiască o sală de la Facultatea de Jurnalism.
-Aici putem să facem labortoarele de TV, avem aparatura necesară pentru a putea învăța practic ceea ce ar trebui să aplicăm în viitor. Tinerii preferă divertisment, însă majoritatea preferă și informația.
-Și pe mine m-a atras partea de TV, de prezentat știri.
-De unde îți iei informația?
-În principal de pe site-urile cunoscute, cum ar fi, de altfel, chiar Digi24.
-Urmăresc Digi24 pe Facebook, Instagram și, de fiecare dată când apare ceva nou, intru să văd și îmi verific informația pentru că e important să mă informez din mai multe surse, să văd diferite abordări.
Antonio Momoc, decan FJSC: Era nevoie de un cadru, precum laborator de TV, unde studenții să poată exersa la modul practic materialele de TV. Le pune la dispoziție camere, toată dotarea necesară și, împreună cu know how-ul cadrelor didactice, ne asigurăm că oferim cea mai bună calitate. Într-o lume a exploziei rețelelor sociale, a infodemiei, e nevoie de jurnalism tradițional de calitate, de jurnaliștii profesioniști, așa cum se întâmplă în cazul știrilor Digi24, în ceea ce privește atât televiziunea, cât și site-ul de știri, una dintre sursele de informații pe care studenții noștri le urmăresc cu mare atenție.