Digi a lansat oficial serviciile pe a patra piață, in Portugalia

Data actualizării: Data publicării:
digi_pt

Grupul Digi își întărește poziția pe piața europeană! A devenit oficial al patrulea operator de telecomunicații din Portugalia. Devine astfel și un competitor ce va influența, cu siguranță, piața portugheză dominată de trei firme care nu au reușit până în prezent să reducă tariful abonamentelor lor.

Oferta Grupului Digi se bazează pe modelul de business practicat deja în România, Spania, Italia și care se dezvoltă, în prezent, și în Belgia. Tehnologie de ultimă generație, ce permite anunțarea încă din prima zi a unor prețuri corecte și avantajoase pe termen lung.

"Olá! Bom dia! Digi Portugal. Em que posso ajudar?"

Prezența Digi în Portugalia a fost deja simțită de consumatori: încă din septembrie au putut testa gratuit rețeaua de fibră optică. În plus, achiziția integrală a companiei Nowo îi asigură o infrastructură importantă, cu 270.000 de clienți pe telefonie mobilă și 130.000 pe fix.

"Avem marea bucurie astăzi să lansăm Digi Portugalia, care pentru noi este un proiect lansat în ultimii doi ani și jumătate, în care am construit atât o rețea mobilă, cât și una fixă. Am ajuns printr-o licitație de spectru la sfârșitul anului 2021 și astăzi putem să le oferim și consumatorilor portughezi servicii accesibile și de calitate, așa cum i-am obișnuit și pe clienții noștri din celelalte țări în care operăm: România, Italia, Spania”, a declarat Valentin Popoviciu - vicepreședinte executiv Digi, cu ocazia lansării serviciilor Digi în Portugalia.

"Investiția Digi în Portugalia este o investiție pe termen lung, având în vedere faptul că rețelele se dezvoltă încontinuu. Facem acest lucru pentru că vrem să oferim viitorilor noștri abonați servicii de cea mai bună calitate. Menționez faptul că facem această dezvoltare de rețea cu resurse locale, Digi ajungând astăzi la ceva mai mult de 850 de angajați”, a declarat Emil Grecu – CEO Digi Portugalia.

Experiența de conectivitate este cu totul nouă. Consumatorii din Portugalia au acum libertatea de a alege abonamentele. Pentru internetul fix, perioada contractuală minimă este de doar 3 luni, fără limitări de durată pentru celelalte servicii, spre deosebire de ofertele din piață, în prezent.

"Similar cu România, lansăm astăzi în Portugalia oferta noastră comercială sub sloganul 'Libertatea de a alege', caracterizată prin posibilitatea clienților de a alege servicii sau combinații de servicii după preferințe. Produsele noastre sunt de calitate, avansate tehnologic, la prețuri foarte competitive și accesibile tuturor. Prețurile noastre sunt stabile, fără perioade promoționale, nu variază în timp, sunt transparente și nu se indexează anual cu inflația", a declarat Marius Vărzaru – CEO Digi Spania.

______

Oferta Grupului Digi pe piața portugheză include internet în bandă largă prin fibră optică, voce și date mobile în rețelele 2G/4G/5G, televiziune și telefonie fixă. Pe viitor, portofoliul va include și soluții pentru segmentul de business.

Rețeaua va fi permanent îmbunătățită în ceea ce privește acoperirea, capacitatea și tehnologiile de conectivitate, iar harta curentă poate fi consultată pe: https://www.digi.pt/cobertura. Mai multe informații despre companie și ofertele comerciale sunt disponibile pe site-ul: https://www.digi.pt/.

Mai multe detalii puteți afla aici.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri