Cutremur cu magnitudinea 5,4 în România, luni după-amiază. S-a simțit în toată țara

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Un cutremur cu magnitudinea 5,4 s-a produs luni după amiaza în zona seismică Vrancea. Seismul a fost simțit în toată țara.
ACTUALIZARE. INCDFP a revizuit din nou magnitudinea cutremurului, la 5,4 de la 5,2.
Inițial, INCDFP anunțase că seismul a avut magnitudinea 5,5.
„În ziua de 16.09.2024, 17:40:21 (ora României), s-a produs în zona seismică Vrancea, Buzău, un cutremur semnificativ cu magnitudinea ML 5.2, la adâncimea de 140 km”, anunță Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului.
Citiți și: Motivul pentru care cutremurul s-a simțit mai puternic la Iași și Chișinău decât la București
Cutremurul s-a produs la 57km NV de Băzau, 58km SE de Sfântu-Gheorghe, 61km E de Brașov, 64km V de Focșani, 73km NE de Ploiești.
Seismul s-a resimțit și în Bulgaria, Moldova și Ucraina.
Au apărut și primele imagini trimise de telespectatori cu momentul în care s-a produs cutremurul.
Cel mai recent cutremur din zona seismică Vrancea s-a produs sâmbătă și a avut magnitudinea 3.3.
„În urmă cu puțin timp s-a produs un cutremur. Păstrați-vă calmul, pot urma replici ale cutremurului. În acest moment efectuăm recunoașteri în teren, pentru a identifica posibile consecințe.
Citiți și: De ce nu se dau mesaje RO-Alert în caz de cutremur. Explicația dată de Raed Arafat
Nu sunt înregistrate apeluri la numărul de urgență 112”, a scris pe Facebook ISU București Ilfov.
Mai multe cutremure cu magnitudinea peste 4 s-au produs în România, în 2024
Editor : M.B.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.