Video&Foto Connecting Europe Express, trenul-simbol al Europei, a ajuns în Gara de Nord și va rămâne în România până duminică
Data actualizării: Data publicării:
Trenul Connecting Europe Express a ajuns în România. FOTO: Captură Facebook Ministerul Transporturilor
Connecting Europe Express, trenul-simbol prin care Bruxelles atrage atenția asupra importanței investițiilor în căile ferate, a ajuns, vineri, în Gara de Nord din București.
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
CFR a pus la dispoziție locomotiva care a tras trenul până la peronul 14 din Gara de Nord.
Trenul a intrat în țară pe la Giurgiu, unde a stat în gară 27 de minute. Delegația Connecting Europe a fost întâmpinată cu un mesaj de bun venit și un semne de carte, un suvenir cu motive tradiționale românești.
Trenul Connecting Europe Express a ajuns în România. FOTO: CFR Călători
De asemenea, oficialilor le-au fost prezentate istoria primei căi ferate din România și macheta celei mai vechi locomotive românești cu abur, CFR 43 Călugăreni.
Trenul va rămâne în România până duminică dimineața, când va pleca din țară pe la Curtici.
Trenul Connecting Europe Express a ajuns în România. FOTO: CFR Călători
În România străbate 900 de kilometri și va opri în mai multe gări de pe parcurs, inclusiv la Brașov, Sibiu, Cluj-Napoca, Oradea și Arad.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Evenimentul are loc într-un moment difcilil pentru CFR Călători, după ce Ovidiu Vizante a demisionat de la conducerea instituției. El a intrat în atenția publică în luna iulie printr-un scandal pornit de la o afirmație a sa în care a reacționat iritat când a fost întrebat de ce nu s-a găsit o soluție pentru 30 de copii care au stat opt ore într-un tren.
Cu ocazia Anului European al Căilor ferate, #ConnectingEurope Express este trenul care străbate Europa și care atrage atenția asupra importanței călătoriei cu trenul pentru un viitor sustenabil.
Anul 2021 a fost desemnat ca fiind „anul căilor ferate” în UE.
Traseul trenului este de peste 20.000 km, incluzând traversarea a 26 de țări și oprirea în peste 100 de localități. Punctul final va fi în 7 octombrie, la Paris.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.