Coldplay, una dintre cele mai cunoscute trupe rock, a anunțat că în 2024 va susține un turneu în Europa. Printre țările în care formația britanică va concerta se numără și România.
Cei de la Coldplay tocmai și-au încheiat turneul european de anul acesta în Amsterdam, dar promovarea albumului "Music of the spheres" nu se oprește aici. România va avea șansa să îi găzduiască pe britanici în 2024. Chiar dacă data exactă și locul concertului încă nu au fost anunțate, este cert că acel ”Higher Power” Coldplay va răsuna pentru prima dată și în România.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Așa că e momentul să începeți să vă pregătiți pancartele cu mesaje pentru Chris Martin, pentru că aveți șansa să urcați cu el pe scenă. În timpul concertului din Amsterdam acesta a invitat alături de el la pian o tânără din public și i-a dedicat piesa Up and Up. A mers chiar mai departe și a adaptat versurile pentru a-i transmite un mesaj care a emoționat întregul stadion. Cu puțin noroc, anul viitor, un fan din România va putea trăi această experiență fabuloasă.
Dincolo de muzică, Coldplay vine cu un show multimedia total, completat de artificii, confeti și efecte pirotehnice. Veți dansa printre sfere, în ritmuri psihedelice și îi veți vedea pe băieți costumați în extratereștrii, pentru că nu-i așa, ”Everyone is an Alien Somewhere”.
Fanii trupei britanice sunt implicați cât se poate de direct în show-ul lor. Coldplay vine cu ringuri de dans cinetice pe care fanii pot genera energie folosită pentru alimentarea scenei. De altfel, biletele achiziționate la spectacolele lor contribuie la nenumărate proiecte de protejare a mediului. Trupa și-a făcut o adevărată misiune din a folosi energie verde și din a recicla materialele din show-urile lor.
Aveți toate motivele să nu stați pe gânduri în clipa în care se vor pune în vânzare biletele. Experiența va fi de neuitat. Rămâne de văzut doar când și unde anume în România va avea loc concertul Coldplay.
Trupa Coldplay este formată din Chris Martin (voce), Jon Buckland (chitară), Guy Berryman (bas) şi Will Champion (tobe). Coldplay este una dintre cele mai cunoscute trupe din lume și una dintre cele mai de succes formații rock a ultimului mileniu cu peste 50 de milioane de albume vândute.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.