Mai bine de o sută de specialişti în imagine veniţi din toată lumea. Patru mii de baloane. Peste 1.500 de kilograme de sclipici colorat şi cazinoul din Constanţa şi-a recăpătat, ca prin minune, strălucirea de acum un secol. Din păcate, odată terminată filmarea clipului publicitar, luminile s-au stins, iar în urmă a rămas paragina. Acea clipă de strălucire, merită, însă, admirată.
Pentru câteva zile, Cazinoul din Constanţa a fost platou de filmare pentru cel mai recent spot publicitar al unui gigant japonez, specializat în aparatură electronică. Pe fundal se aude celebra melodia True Colors, în interpretarea cântăreţul britanic Tom Odell. Pe ecran se derulează imagini dezolante. Monumentul părăsit, degradat şi lipsit de culoare pe care îl ştim cu toţii îşi revine, dintr-o dată, la viaţă.
A fost nevoie de 4.000 de baloane albe, peste 1.500 de kg de sclipici şi de o armată de oameni pentru a-i readuce Cazinoului strălucirea de altădată.
Cazinoul din Constanţa a fost ales după ce echipa care a lucrat la spot a analizat 60 de clădiri reprezentative din întreaga lume.
„Datorită oportunităţiilor pe care locaţia le oferă, cum ar fi poziţia geografică, arhitectura, istoria locului, inclusiv condiţiile de filmare. S-au folosit plase de colectare a sclipiciului, iar toate materialele folosite în Cazino şi în afara lui au fost materiale biodegradabile”, a explicat Lucian Rădulescu, cluster head pentru România și Republica Moldova.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Am început un dialog cu marile case de producţie încă de anul trecut, de când Constanţa a fost gazdă pentru o producţie internaţională, care anul acesta se va lansa”, a explicat primarul orașului, Decebal Făgădău.
Din echipa de filmare a făcut parte şi un fotograf român.
„O experienţă unică pe care aş repeta-o oricând. Echipe extrem de profesioniste, oameni foarte atenţi la toate detaliile”, a spus Alin Popescu despre experiența de la cazino.
Prin intermediul clipului publicitar, simbolul litoralului românesc va putea fi admirat, într-o primă fază, în vestul Europei şi mai apoi în toată lumea.
st