UPDATE Atac armat la o universitate din Germania: o tânără a murit și alte trei persoane au fost rănite. Atacatorul s-a sinucis
Data actualizării: Data publicării:
Un student al Universității din Heidelberg a dat buzna într-o sală de curs, a deschis focul, a părăsit sala şi apoi s-a sinucis. Foto: Profimedia Images
ACTUALIZARE 20:30O tânără a murit şi alte trei persoane au fost rănite în atacul comis luni la Universitatea Heidelberg din sud-vestul Germaniei, când un bărbat a dat buzna într-o sală de curs, a deschis focul, a părăsit sala şi apoi s-a sinucis, informează EFE şi DPA.
Atacatorul era student al instituţiei, avea asupra sa un rucsac cu mai multe arme şi a fugit după atac. El a fost găsit mort la scurt timp după aceea în grădina botanică a campusului, a declarat purtătorul de cuvânt al poliţiei, Stefan Wilhelm, la televiziunea publică ZDF.
Identitatea bărbatului nu a fost dezvăluită, conform Agerpres. Autorităţile au ajuns la concluzia că atacatorul a acţionat singur. Până în prezent, nu există indicii că atacul ar fi fost motivat religios sau politic.
Mai mulți oameni au fost răniți după ce un bărbat înarmat a deschis focul la un amfiteatru în orașul german Heidelberg, relatează The Independent și Reuters.
Polițiștii germani au informat că atacatorul a murit, însă nu au dat detalii cu privire la ce s-a întâmplat. Anterior, poliția germană avertizase, pe Twitter, ca oamenii să evite zona în care a avut loc atacul.
„Atât știm deocamdată – un atacator singur a rănit mai multe persoane cu o armă de foc, într-un amfiteatru. Atacatorul a murit”, se arată în postarea poliției germane.
Conform unor informații din presa germană, atacatorul a deschis focul în amfiteatru și a rănit mai multe persoane înainte de a se împușca.
Un purtător de cuvânt al poliției a declarat, pentru CNN, că atacatorul, un bărbat tânăr, a murit. Cauza morții sale este necunoscută, însă.
De asemenea, polițiștii spun că nu au determinat care a fost motivul atacului și nici numărul exact al persoanelor rănite. O operațiune de amploare a poliției este în curs.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.