A murit Nelu Ploieșteanu. Cântărețul era internat cu Covid-19 la Spitalul Floreasca

Te-ar putea interesa și:
Interpretul de muzică lăutărească Nelu Ploieșteanu a murit azi-noapte. Acesta era infectat cu noul coronavirus și era internat în stare gravă, la terapie intensivă, la Spitalul Floreasca, de la jumătatea lunii martie, unde era intubat.
Decesul a fost confirmat de SMURD pe Facebook. "Din păcate maestrul Nelu Ploieșteanu a pierdut lupta cu virusul. Condoleanțe familiei!" a scris pe pagina de socializare Serviciul Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare.
Ion Dumitrache, cu nume de scenă Nelu Ploieșteanu, s-a născut la 16 decembrie 1950, Ciorani, Prahova. La doar şase ani, cânta la acordeon, ulterior a învăţat să cânte şi la pian.
Citiți și:
Gabi Luncă a murit. Artista era internată cu COVID-19
În 1970, s-a mutat în Bucureşti. A cântat ca acordeonist la Teatrul de revistă "Ion Vasilescu", avându-l ca dirijor pe Ion Albeşteanu. În 1979 a făcut primul turneu în străinătate cu Ansamblul "Mugurelul" (Franţa, Italia, Belgia şi Olanda), scrie Agerpres. Au urmat turnee în Italia, Spania şi Germania.
După 1990 a lansat 18 albume, între care "Cântece de petrecere Viaţa n-o poţi cumpăra" (2001), "Trece timpul ca nebunul" (2004), "Cântece de odinioară" (2006), "Am iubit şi-am să iubesc" (2007), "Fetele sunt floarea vieţii" (2011).
A cântat, între 1990 şi 1998, la "Şarpele roşu" şi la restaurantul "Perla" unde cânta şi în prezent.
Cele mai importante colaborări le-a avut cu actorii Gheorghe Dinică şi Ştefan Iordache.
Editor : Alina Popescu
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.