Din ce în ce mai mulți români apelează la servicii medicale private. O dovedesc și studiile: conform unui sondaj publicat la finalul anului trecut, de exemplu, puțin peste jumătate dintre adulții din mediul urban (56%) din țara noastră utilizaseră, în ultimele 12 luni, atât servicii medicale publice, de stat, cât și servicii medicale din mediul privat.
În ceea ce privește modul în care au achitat serviciile medicale accesate, circa 45% dintre participanții la sondaj au declarat că au plătit din fonduri proprii, 40% le-au decontat prin CNAS, parțial sau integral, iar 16% au folosit un abonament medical privat.
Aproape 1 român din 2, așadar, a fost nevoit să scoată bani din buzunar pentru a avea grijă de propria de sănătate. Și doar 1 din 10 a apelat la o soluție la îndemână, care oferă, gratuit sau cu reduceri semnificative, acces la consultații și analize în sistemul privat: abonamentul medical.
Ce sunt abonamentele medicale?
Cunoscute mai degrabă ca beneficii extrasalariale, oferite de cele mai multe ori de angajatori în pachetele salariale, abonamentele reprezintă instrumente personalizate prin intermediul cărora românii au acces la servicii medicale de prevenție în sistemul privat - avantajul acestora este că ai acces la servicii medicale de calitate cu costuri reduse, ceea ce permite, pe termen lung, economisirea și gestionarea atentă a finanțelor.
„Abonamentele medicale sunt o investiție în sănătate, dar și o modalitate de economisire. O consultație poate să coste cât 3 luni de abonament medical care include integral sau cu discount, investigațiile recomandate anual, de prevenție, pentru care te programezi din timp la medic. Pacienții au înțeles că este mai eficient – atât din perspectiva sănătății, cât și financiar – să previi decât să tratezi. Un abonat economisește în medie 3.500 lei anual, echivalentul unui salariu minim brut în România”, a declarat Andreea Minuță, Director Executiv, Divizia de Abonamente în cadrul REGINA MARIA, una dintre cele mai mari rețele private de sănătate din România.
„În cazul în care vorbim de abonamentele oferite de angajator, acestea sunt pachete medicale care includ soluții personalizate, în funcție de domeniul de activitate al angajaților. Tendința pe care o remarcăm în rândul companiilor mari, dar și al companiilor IMM, fiind cea de a alege abonamentele complexe pentru echipele lor, care includ tot mai multe servicii medicale inclusiv ședințe de terapie și consultații de stomatologie”, a adăugat Andreea Minuță. Furnizorul de servicii medicale are peste 12.000 de companii partenere și administrează peste 830.000 de abonamente medicale.
Ce servicii poți accesa pe abonament?
Analizele anuale, consultații de medicină generală și internă sau chiar consultații medicale de specialitate – acestea sunt doar câteva dintre serviciile medicale la care au acces pe abonament pacienții REGINA MARIA.
În cadrul REGINA MARIA, cele mai accesate servicii pe abonament sunt consultațiile, analizele și ecografiile, iar din punctul de vedere al specialităților medicale cele mai solicitate, acestea includ obstetrică-ginecologie, dermatologie, ORL, medicină generală și medicină internă, baza medicinei preventive.
Sursă foto: REGINA MARIA
Cum știi câți bani poți economisi folosind un abonament medical?
Cu aplicatia Regina Maria ai transparenta totala legata de servicii si costurile abonamentului, iar interfata intuitiva si usor de folosit face experienta ta mai buna. Poti vedea oricand un calcul la zi care iti arata cat ai economisit de cand esti #peabonamentul actual – valoarea serviciilor medicale de care ai beneficiat pana acum si care au fost acoperite de abonamentul tau Regina Maria.
Prin accesul inclus sau cu discount-uri semnificative la o gamă largă de servicii medicale, abonamentele sunt un adevărat instrument de economisire atunci când vine vorba de cheltuieli pentru sănătate.
Alături de economisire, abonamentele medicale încurajează și prevenția: un abonat REGINA MARIA se duce la medic de 7 ori pe an, de aproape 3 ori mai mult decât un pacient fără abonament.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.