Punct final aventurii europene

Te-ar putea interesa și:
„Le-am cerut băieților să aibă încredere în ei, nimic nu e imposibil și să intre cu bărbăție, cu curaj în teren să nu ne gândim la rezultat. El pleacă de la 0-0, chiar dacă ei sunt pe primul loc astăzi și să ne întoarcem cu un rezultat pozitiv”, a declarat Dușan Filipaș, vicepreședintele grupării timișorene.
„Este, în mod cert, o provocare pe măsură să jucăm împotriva unei echipe cum este cea din Edinburgh. Dar, până la urmă, suntem aici să jucăm rugby, să arătăm cât se poate de bine și să reprezentăm cum se cuvine orașul”, admite și neozeelandezul Edmund Aholelei.
Edinburgh îi va aștepta pe bănățeni pe a doua arenă a clubului, Myreside, care poate acomoda în tribune până la 6.000 de spectatori. Stadionul principal al scoțienilor, Murrayfield va găzdui, anul acesta, atât finala Champions Cup, cât și finala Challenge.
„Este un teren mare, cu o suprafaţă de joc foarte bună, aşa că, în mod normal, ar trebui să existe multe spaţii pentru ca noi să atacăm, iar asta nu poate să fie decât un lucru bun”, a spus și Duncan Hodge, antrenorul celor de la Edinburgh Rugby.
„Am jucat aproape în toţi anii junioratului aici, suprafaţa de joc este, de mulţi ani, una dintre cele mai bune din Edinburgh. E mare, e pe placul nostru şi, cu siguranţă, potrivit stilului nostru de joc”, a completat și Stuart McInally, unul dintre taloneur-ii celor de la Edinburgh Rugby.
Ultimul joc al „sarazinilor” în grupe începe mâine, de la ora 21:35, ora României.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.