Pregătiri intense înaintea barajului

Te-ar putea interesa și:
„Ne-am pregătit destul de intens în ultimele 3-4 săptămâni, în încercarea de a acumula cât mai mult înaintea duelului cu rușii. Astăzi au revenit la Timișoara și jucătorii de la națională, încercăm să îi punem repede la curent cu schemele noi. Mai este însă mult de muncă până săptămâna viitoare. Miercuri plecăm spre Tbilisi, nu avem mult timp la dispoziție, dar sunt încrezător că vom fi pregătiți cum se cuvine pentru acest joc”, spune Grainger Heikell, antrenorul timișorenilor.
„Cred că cel mai greu lucru e legat de coeziunea dintre jucători, cu atât mai mult cu cât avem câțiva colegi noi. Dar până acum toate lucrurile s-au legat bine, atât antrenorii, cât și restul jucătorilor sunt foarte implicați în ceea ce facem”, adaugă Edmund Aholelei.
Timișorenii au legat o serie de antrenamente mai dure, în ideea în care rușii de la Krasnîi Iar practică un joc bazat mult pe contact fizic.
„Se știe că preferă un joc bazat mult pe contact fizic, preferă intrările tari, sunt jucători masivi și tocmai de aceea, antrenamentele din ultima perioadă s-au bazat pe pregătirea contactelor, a grămezilor, pentru a ne fi mai ușor să ne acomodăm cu stilul lor”, continuă tehnicianul campioanei.
„Momentan, tot ce știm despre ei e că preferă un rugby fizic, de aceea ne-am pregătit în acest fel. Am urmărit naționala Rusiei, în Turneul celor șase națiuni, împotriva României și e clar că practică un joc bazat pe forță”, conchide Aholelei.
Duelul cu rușii de la Krasnîi Iar are loc în dublă manșă. Returul play-off-ului pentru grupele Challenge Cup va avea loc pe 22 aprilie, pe stadionul Dan Păltinișanu. Campionii nu îl vor avea la dispoziție pentru o bună parte a sezonului pe Stephen Shennan. Aripa neozeelandeză a suferit o ruptură a ligamentelor încrucișate și va lipsi între 6 și 9 luni de pe teren.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.