Multe plusuri, doar un singur minus

„Totul a decurs bine, însă în ultimul meci din Serbia, în ultimul minut, l-am pierdut pe căpitanul nostru. Pe o perioadă lungă, cel mai probabil săptămâna viitoare el va suferi o intervenție chirurgicală și vom vedea cât lipsește”, a precizat Nenad Mandic, antrenorul timișorenilor.
Dincolo de accidentarea lui Milencovici, tehnicianul „leilor” s-a declarat mulțumit de cum a arătat echipa sa în ultimele teste și spune că va ști unde se află exact jucătorii săi după Cupa Timișoara, găzduită în acest final de săptămână în Sala Constantin Jude.
„Cred că suntem pe drumul cel bun. Avem un grup solid, cu jucători cu caracter, astfel că în momentul de față sunt foarte mulțumit de modul în care arătăm pe teren”, adaguă Mandic.
Staff-ul BCT s-a referit și la datoriile pe care vechiul club al Timișoarei le are la foști jucători. Managerul general Ilie Trițoiu a adus lămuriri în acest context.
„Ne-am asumat, deși nu era problema actualei conduceri să își asume vechiile datori, ni le-am asumat noi, dar nu am primit nicio notificare din partea nimănui pentru aceste datorii. Nici din partea jucătorilor, nici din partea agenților, nici din partea celor care sunt practic în măsură să le facă, în momentul când vom fi notificați, știm ce pași vom face în continuare”, a ținut să explice Ilie Trițoiu, managerul general al BC SCM Timișoara.
Prima zi a Cupei Timișoara începe mâine, de la ora 18, cu duelul dintre CSU Sibiu și Tamis Pancevo, în vreme ce întâlnirea timișorenilor cu cei de la Keckscemet are loc de la 20.30. Sâmbătă, finala mică e programată de la ora 17, iar finala mare, două ore mai târziu.
Reporter: Claudiu Sav Operator: Dan Petcu
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.