Ioan Mera, la primul antrenamet la ASU

„Am vrut să rămân aici, pentru a sta alături de familia mea, care nu a putut fi alături de mine în cei doi ani petrecuți în Kazahstan. MUSCĂ Chiar am simțit că aici voi rămâne până în vară, mă bucur că oamenii m-au dorit foarte mult aici, iar acest lucru contează foarte mult pentru mine. Chiar mai mult decât banii”, povestește Mera.
Ioan Mera a evoluat, vreme de două sezoane, pentru formația kazahă FC Taraz. Deși a fost departe de casă, noul fundaș al Politehnicii consideră că aventura sa din Kazahstan a fost una reușită, pe toate planurile.
„E un campionat în care se investește foarte mult, sunt aduși jucători de valoare acolo, iar nivelul competiției e unul ridicat. Eu m-am adaptat foarte repede la Taraz, oamenii m-au plăcut de la început, mă plac și acum. Mi s-a făcut o nouă ofertă, pentru a continua, dar am spus că deocamdată nu pot, vreau să rămân alături de copilul meu și soția mea cel puțin până în vară”, continuă fundașul de 30 de ani.
Fundașul în vârstă de 30 de ani a evoluat o bună parte a carierei sale în eșalonul secund din România, în special sub formă de împrumut de la vechea Poli. Cu toate că au trecut aproape cinci ani de la ultima sa aventură în liga a doua, Ioan Mera e de părere că acomodarea nu va fi deloc grea.
„Mulți prieteni m-au sfătuit să merg în Liga I, să îmi găsesc un angajament acolo, dar am ales să vină aici și nu cred că îmi va părea rău vreodată de această alegere”, adaugă Ioan Mera.
În țară, Ioan Mera a mai evoluat pentru vechea Poli, Săgeata Năvodari și Rapid București. Jucătorul de 30 de ani a bifat și o scurtă experiență în Rusia, la Alania Vladikavkaz.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.