Din groapă în groapă, pe drum judeţean

„Drumul judeţean 691 a fost construit la începutul anilor 70 şi nu a fost reabilitat complet niciodată. Acum, şoferii care se încumetă să circule pe el nu au decât să facă slasom printre gropi” - Caterina Ledrer, Digi24 Timișoara.
„Groaznic. Ca după bombardament. Cât de des ajungeţi cu maşina în service? Păi dacă merg mult pe drumul ăsta, la vreo 2 - 3 săptămâni cam am probleme cu roţile, cu tot.”
„E un drum impracticabil. Pe mine m-au îndreptat nişte colegi, au zis că e mai de-a dreptul să ieşi din Aradu Nou. Dar m-am cam prins.”
„Să le fie ruşine la conducere că e praf. Nu ştiu de câte ori au decontat benii, dar să le fie ruşine că în secolul ăsta nu cred că e voie aşa ceva.”
Drumul leagă vestul judeţului Timiş de judeţul Arad şi este singurul care leagă direct oraşul Lipova de Timişoara. Primarii comunelor tranzitate de şosea s-au săturat de promisiunile autorităţilor judeţene.
„Drumul este foarte important pentru că face legătura dintre DN7 şi autostradă. Practic, tot traficul dinspre autostradă ne tranzitează şi comuna noastră”, explică Dănuţ Codrean, vieprimarul comunei Zăbrani.
Anul trecut, autorităţile judeţene promiteau întocmirea unui proiect cu fonduri europene pentru reabilitarea drumului. Lucrările ar fi trebuit să înceapă în primăvara acestui an. Nu s-a făcut absolut nimic, iar noua conducere instalată după alegeri are alte planuri.
„Drumul, din punct de vedere al structurii, este foarte depăşit. În cel mai scurt timp demarăm procedurile de achiziţie a lucrării, proiectul tehnic îl avem predat”, susține Sergiu Bîlcea, vicepreşedintele CJ Arad.
Costul lucrărilor se ridică la 12 milioane de lei, bani din bugetul judeţului Arad. Însă, şoferii nu vor circula pe un drum nou între Timişoara şi Lipova mai devreme de primăvara anului viitor.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.