Vor să se despartă de o întreagă echipă

Dacă elevii lui Florin Marin reiau pregătirile la finele săptămânii, conducerea lui ACS Poli a început activitatea în birouri. Prezent în platoul Diviziei Locale, managerul sportiv al clubului, Daniel Stanciu, a anunțat că va negocia rezilierea contractelor mai multor jucători.
„Am stat și am încercat să fac o strategie cu colegii. Am în cap ce jucători ar trebui să vină, pe ce posturi. Am făcut o listă, sunt 8-9 jucători cărora am vrea sa le propunem rezilierea pe cale amiabilă a contractelor. Sunt jucători care nu ne-au ajutat foarte mult sau alții care poate merită să joace și nu au avut șansa să o facă”, a spus Daniel Stanciu.
După ce portarul Eduard Pap a fost primul care a anunțat despărțirea de ACS Poli, la reunire nu va mai fi prezent, cel mai probabil, nici bulgarul Georgi Sarmov.
„Încă din decembrie, după ultimul joc cu Steaua, și-a manifestat intenția de a pleca. Cred că Sarmov va fi primul jucător, oficial plecat de la Poli Timișoara, în zilele următoare”, a mai adăugat Stanciu.
Deși clubul are nevoie în continuare de bani, oficialul timișorean spune că, deocamdată, ofertele pentru jucătorii care au dat randament în prima parte a campionatului lipsesc.
„Ar prinde foarte bine, dar acum depinde și de sume. Pentru că, da, sunt și impresari și cluburi care s-au interesat de exemplu, de Belu. Dar nu putem să ne despărțim de Belu pentru că mai e o problemă Poli are mai mulți dintre jucători în co-proprietate cu fostul club”, a mai spus managerul general al timișorenilor.
Până atunci, timișorenii își vor relua pregătirile vineri după-masă și urmează să efectueze un stagiu de două săptămâni în Antalya, perioadă în care vor avea parte de cinci jocuri amicale.
Redactor: Claudiu Sav
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.