Timișoara: canicula combătută la RATT cu metode româneşti

Data publicării:
sine tramvai 1



Purtătorul de cuvânt al RATT, Cosmin Bradu, ne precizează: "Ori de cate ori temperaturile de afară depășesc 30 de grade, avem un tramvai - utilaj special care rulează prin oraș pe linia-cale pentru a umezi terasamentul".

Angajații RATT lucrează în ture ca să prevină blocarea circulaţiei tramvaielor, sau chiar mai grav, deraierea lor. Angajații Regiei Autonome de Transport știu prea bine cât de periculoasă e această smoală şi cât de fierbinți sunt șinele.

Înainte ca echipele de intervenție să răceasă terasamentul, șinele sunt suficient de fierbinți ca mijloacele de transport în comun să rămână blocate în mastic. Dovada e termometrul, care arată că la nivelul solului sunt 59 de grade Celsius. Iar diferența apare în doar câteva minute...

... 38 de grade Celsius se înregistrează la nivelul solului după ce terasamentul a fost răcit. Doar că echipele de intervenție trebuie să muncească la foc continuu ca șinele să nu se încălzească din nou. Iată măsurătorile efectuate de reporterul Digi24 Timișoara!

În plus, angajații îndepărtează smoala care a început să se topească. Totul pentru ca cele peste 100.000 de persoane care folosesc zilnic transportul în comun să nu întâmpine probleme.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri