Nicolae Robu reia ideile proiectului său ”Robu pt Timisoara”, în care ”prioritate absolută” au...
(1) realizarea / lărgirea de subpasaje, reabilitarea / lărgirea de carosabile, reabilitarea / realizarea de trotuare și piste pentru biciclete, realizarea de parcări, managementul computerizat al traficului, reabilitarea si pietonizarea centrului istoric, reabilitarea malurilor Begăi, retehnologizarea COLTERM, și asta, pe cât posibil, cu fonduri europene nerambursabile, dar susține că proiectul său se referă și la...
(2) perfecționarea transportului în comun prin extinderea / reabilitarea liniilor de troleibuz și tramvai, reabilitarea capitală, cu aducerea la standarde de tramvaie noi, a 20-30 de tramvaie existente, achiziția a 30-40 de tramvaie noi, precum și a unor noi autobuze și minibusuri.
”Eu am optat pt materializarea mai întâi a obiectivelor (1), care ia ca timp perioada iulie 2012 - decembrie 2014, lăsând materializarea obiectivelor (2) pt perioada iulie 2014 - mai 2016”, precizează Robu pe Facebook, care solicită să se dea Like dacă cei care-i citesc pagina consideră că a procedat corect, respectiv să fie postat comment-ul Dislike, dacă ar fi trebuit să dea prioritate absolută cumpărării de tramvaie noi.
Robu afirmă că, dacă ar acordat prioritate acestui din urmă plan, ar fi îndatorat Primăria ”cu sume uriașe pt ani de zile, întârziind obiectivele (1) și irosind șansa atragerii de bani europeni - sute de milioane de euro!”.
Primarul Nicolae Robu a afirmat recent că ”achiziția de tramvaie noi nu poate fi o prioritate pentru Timișoara”. CITEȘTE: Primarul Timișoarei prezintă ”proiectul Robu pe tramvaie”