Eliminați la penalty-uri

Dispută încinsă în sferturile de finală ale Cupei României, între ACS Poli Timișoara și ASA Târgu Mureș. Robert Elek a deschis scorul pe „Dan Păltinișanu”, în prima repriză. Gazdele își puteau mări avantajul în minutul 36: Velayos a făcut henț în careu, iar bănățenii au primit penalty. Hernandez nu a profitat și a ratat de la punctul cu var. ASA a avut o șansă uriașă în startul reprizei secunde, când bara s-a opus la șutul puternic al fostului timișorean, Mircea Axente.
Elek putea reuși dubla printr-un procedeu spectaculos, dar nu a prins spațiul porții. Cu 10 minute înainte de final, echipa din Târgu Mureș a dat lovitura prin Balic, care a egalat la 1. În ultimele secvențe, Brandan a fost eliminat după ce a văzut al doilea galben, astfel că în prelungiri a urmat un adevărat asalt la poarta lui Stăncioiu. În decurs de câteva secunde, Belu și-a trecut în cont două ratări imense . Portarul oaspeților i-a mai refuzat o dată golul lui Elek. Și totul s-a decis la loviturile de departajare.
„Am făcut tot ce am putut astăzi. Ne-a ieșit, într-adevăr, pe final și ne bucurăm foarte tare”, a declarat, la final, Eduard Stăncioiu, „eroul” mureșenilor.
După 6 serii de șuturi, Stăncioiu s-a remarcat din nou și a scos execuția lui Andrei Artean, iar ASA s-a calificat în penultimul act.
„Băieții au fost extraordinari, pentru că au jucat o a doua repriză foarte foarte bună. Am egalat și am avut alte câteva ocazii și atunci e foarte frumos pentru noi”, a spus și antrenorul său, Cristiano Bergodi.
„La penalty-uri știți că e vorba doar de șansă”, a rezumat înfrângerea Florin Marin, antrenorul timișorenilor.
ACS Poli părăsește Cupa României, în vreme ce ASA va întâlni Dinamo în semifinale.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.