Campania „Cultura uneşte comunitatea", întreprinsă în primele trei luni ale anului, a reuşit performanţa de a-i învăţa pe timişoreni „ce este o capitală culturală europeană" sau „care este calendarul depunerii dosarului de candidatură".
”Ideea acestei campanii a fost să le oferim posibilitatea, dacă doresc să se informeze și, în al doilea rând, să se știe că Timișoara candidează pentru titlul foarte prestigios al UE în 2021 și să știe în ce mod și când anume pot să se implice în funcție de de stadiul în care ne aflăm”, afirmă Simona Neumann, directorul Asociației "Timişoara Capitală Culturală Europeană".
Când vine vorba de voluntari, numai 60 dintre cei 350.000 de locuitori ai Timişoarei s-au alăturat proiectului.
”Proiectul acesta de devenire a Timișoarei Capitală Culturală Europeană 2021 este unul al comunității timișorene, nu este al instituției primăriei, nu este al primarului. Trebuie să fie al nostru, al tuturor și de aceea este nevoie de mai multă implicare”, cere Nicolae Robu, primarul Timișoarei.
Asociaţia nu a uitat să se laude şi cu numărul de Like-uri strânse pe pagina oficială de Facebook: 1.300. Numai nouă dintre oameni urmăresc pagina în mod constant.