Autostrada Timișoara - Arad, inaugurată pentru a doua oară. Ce restanţe are constructorul?
Data publicării:
Autostrada Timișoara-Arad a costat 130 de milioane de euro, iar inițial circulația a fost permisă din decembrie 2011, chiar dacă lucrurile nu erau terminate. De atunci, șoseaua rapidă a fost un șantier continuu, iar şoferii nu au putut rula cu mai mult de 80 de kilometri la oră. Conform constractului, autostrada Timișoara-Arad trebuia predată încă din 30 iunie, dar firma de construcții a cerut un nou termen, care expiră mâine, la ora 10.
Şi chiar dacă asfaltul e bun, spun cei de la Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale, autostradaTimișoara-Arad încă are lipsuri. Nu sunt parcări, nu au fost montate telefoanele de urgență şi nu au fost ridicate clădirile pentru viitorul sediu al Poliției Autostrăzi sunt tot la stadiul de șantier.
Cu toate aceste lipsuri, mâine se va tăia pentru a doua oară panglica de inaugurare a autostrăziiTimișoara-Arad.