Anchetă penală, la Primăria Timișoara

„După ce Curtea de Conturi a descoperit nereguli în contractul încheiat de Primăria Timișoara cu firma de semnalizare rutieră, autoritățile locale au contestat de două ori decizia Curții, dar au pierdut de fiecare dată”, Vlad Ungar - reporter Digi24 Timișoara.
„Actul de constatare și de control realizat de către Curtea de Conturi rămâne valabil. Bugetul local a fost prejudiciat cu o sumă de 3 milioane 75 de mii de lei”, precizează Cristian Pup, judecător la Curtea de Apel Timișoara.
„Judecătoria Timișoara a admis cererea formulată de Parchetul de pe lângă Judecătoria Timișoara și a reconfirmat redeschiderea urmăririi penale sub aspectul săvârșirii infracțiunii de abuz în serviciu și complicitate la abuz în serviciu”, spune Gordana Bogosov, procuror la Parchetul de pe lângă Judecătoria Timișoara.
Actuala conducere a primăriei recunoaşte raportul Curţii de Conturi şi spune că va lua măsuri pentru acoperirea pagubei.
„Cer să se facă toate diligențele pentru a recupera prejudiciul de la firma cu care s-a colaborat la acea vreme”, adaugă Nicolae Robu, actualul edil-șef al Timișoarei.
Timişorenii au propriile soluții pentru recuperarea banilor: „Sechestru pe averi, pe bunuri pe mobile, immobile, indiferent…a persoanelor care bineînțeles sunt vinovate”.
Fostul primar Gheorghe Ciuhandu nu este pentru prima dată în vizorul anchetatorilor. El este cercetat şi pentru finanțarea ilegală a echipei Poli Timişoara. Acum, alături de edil, sunt anchetaţi doi şefi de direcţii din instituţie pentru complicitate la abuz în serviciu.
Reporter: Vlad Ungar
Operatori: Mihai Pop și Adrian Ionescu
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.