Remus Moţoc, directorul Direcţiei Sanitar Veterinare Bihor precizează: "Din informaţiile pe care le avem va fi mai mic cu aproximativ 15%." Şeful Direcţiei Sanitar Veterinare Bihor a aflat neoficial despre tăierile care îi vor afecta bugetul instituţiei. S-a descurcat greu chiar şi cu bugetul pe care l-a avut până acum, aşa că trebuie să reducă din cheltuieli ca să se poată încadra în sumele acordate. Drept urmare, pe holurile instituţiei, lumina este mai mereu stinsă. Remus Moţoc, adaugă: "Reduceri la utilităţi cum ar fi energia electrică, căldura la dezinfectanţi dacă este posibil." Şi la Agenţia de Plăţi şi Intervenţii în Agricultură au fost luate măsure de reducere a cheltuielior. O notă internă impune acest lucru ăncepând cu 1 ianuarie 2013. Cornelia Filimon, funcţionar în cadrul APIA Bihor spune: "Aparatul de aer condiţionat îl folosim doar vara. -Stingeţi lumina? - Da se procedează aşa asta tocmai pentru reducerea cheltuielilor." Un funcţionar a primit sarcina închiderii "robinetului" care aduce căldura în birouri. Florian Pavel, directorul Agenţiei de Plăţi şi Intervenţii în Agricultură Bihor lamureşte: "Are obligaţia ca în fiecare zi să regleze consumul de gaz în funcţie de gaz ăn funcţie de temperatura aerului de afară." Szabolcs Sarkozy, funcţionar în cadrul APIA Bihor; explica: "Dupămasa reducem la minimum, cât se poate de minim." Poliţiştii au fost nevoiţi şi până acum să se descurce cu o sumă derizorie alocată pentru curăţenia celor 117 secţii din judeţ. Subcomisarul Alina Dinu, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Bihor precizează: "Bugetul alocat şi cheltuit in 2012 in sediul IPJ Bihor a fost de 880 de lei pentru matarialele de curăţenie." Sediul inspectoratului de politie Bihor are o suprafaţă de peste 8 mii de metri pătraţi. Pentru intreţinera şi igiena celor 123 de birouri, preţul produselor de curăţenie pe o singură lună ar putea depăşi suma alocată pentru acest scop in 2012. Bugetele pentru instituţii vor deveni oficiale cel mai probabil in luna mai, după fundamentarea bugetului naţional.