Pod pietonal peste Crișul Repede, din fonduri europene
Data actualizării: Data publicării:
Încă un pod va traversa Crișul Repede, în Oradea. Este vorba despre o trecere destinată pietonilor care va fi realizată în zona complexului acvatic. 2,3 milioane de euro din fonduri europene vor fi alocați pentru ca lucrarea să fie gata în 2020. Noul pod va conecta cele mai importante obiective turistice din zona Parcului Brătianu și a cetății din oraș.
Lucrările la noul pod pietonal care va lega aquapark-ul Nymphaea și parcul Brătianu cu zona cetății din Oradea ar putea începe, cel mai devreme, în toamna anului viitor.
"Valoarea estimată a acestuia, conform studiului de fezabilitate, este de 2,3 milioane de euro, plus TVA. Îl vom depune pentru finanțare în această perioadă, situație în care lucrările ar putea să înceapă în toamna anului viitor și într-un an de zile să fie gata. O a doua variantă, cea de finanțare în exercițiul financiar 2021-2028", a anunţat Ilie Bolojan.
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
O altă investiție care va fi derulată anul viitor va consta în cumpărarea un cazan cu apă fierbinte și motor termic, care va funcționa ca rezervă și va asigura căldura în caz de temperaturi foarte scăzute sau avarii la rețeaua termică.
Investiția de 18 milioane de euro va fi asigurată din bugetul local, din redevențele plătite de Termoficare Oradea.
"Dacă s-ar întâmpla o avarie, de exemplu, la una din instalațiile pe care le avem acolo, turbină sau cazane de apă fierbinte, nu am mai avea cu ce să intervenim. Ca să evităm o astfel de situație, urmează deci să facem o investiție din bugetele locale", a explicat primarul de Oradea.
Edilul a mai anunțat asfaltarea unor străzi din apropierea drumului expres. "Într-o primă etapă străzile din zona Oncea Nouă, Soarelui, care nu sunt asfaltate. De la Ion Bogdan, cum te duci către Paleu până la girațiile care urcă spre Paleu, cam în acea zonă, tot ce este în stânga zonei și în această toamnă și la primăvară vom lucra la străzile din zona Episcopia."
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.