Totul a început în urmă cu 3 ani, când Lufthansa a lansat un proiect de idei pentru promovarea şi îmbunătăţirea imaginii companiei.
"Am văzut pe internet, navigând foarte mult, un anunţ cum că ei caută nişte oameni care cred că au inspiraţie şi care ar putea să ajute cumva concernul în sine prin idei. Cei care au dovedit performanţe foarte bune au intrat în departamentul de brand management", spune Iulian Pavăl.
Odată acceptat ca voluntar, Iulian Pavăl a primit sarcina de a realiza proiecte de promovare a companiei germane.
"Îmi place foarte mult să fac afişe, m-am obişnuit deja cu ideea cum trebuie să arate mai ales că ei au nişte norme foarte stricte. Am făcut şi prezentări pentru diferite ocazii, când au celebrat 60 de ani de la primul zbor, că s-a schimbat conducerea, că s-a introdus o nouă cursă."
În timp, Iulian a obţinut o licenţă care-i atestă cunoştinţele despre aviaţie: "Nu pot să fac un afiş fără să ştiu că ăla e un Airbus sau un Boeing. Asta înseamnă această licenţă, că se atestă cunoştinţele tale, e diferită de licenţa de pilotaj şi de orice altceva."
De curând, elevului orădean i s-au alăturat două colege de clase pasionate de artele vizuale şi IT. Împreună, lucrează la proiectele de branding ale Lufthansa.
"Eu mă ocup de realizarea de afişe, schiţe, documente, tot ce ţine de partea de promovare practic a companiei", spune Maria Cicortaş.
Aproape 500 de persoane din Europa fac voluntariat în cadrul proiectului de întreţinere a imaginii companiei Lufthansa. Cei mai mulţi sunt din Franţa, Germania şi Italia. Iulian este singurul român implicat în acest proiect.
Reporter: Anca Deac
Operator: Tiberiu Catrişcău
Editor web: Adrian Laboş