Ultima reclamaţie referitoare la probleme în distribuţia căldurii a venit de la locuitorii din Sânmartin. Abonaţi ai societăţii Termoficare, cei care stau la etajele superioare ale blocurilor din localitate spun că în ultima săptămână caloriferele au fost mai mult reci.
"- Eu la etajul trei nu am nici măcar căldură...
- Eu am cum am aici. Nu se poate aşa ceva!"
"Au pus alte ţevi, de atunci nu prea avem noi căldură, fără presiune."
"- De câte ori aţi sunat la Termoficare pentru problema asta?
- De multe ori."
Dar situaţia tot nerezolvată a rămas, spun oamenii. Acum mai au o soluţie la îndemână ca să ceară intervenţia muncitorilor: o linie telefonică gratuită pusă la dispoziţie de societatea Termoficare. Din această săptămână, la numărul 0800-070800 pot fi semnalate toate avariile apărute în reţelele învechite de apă caldă.
"O să răspundem la acest telefon non stop, 24 din 24. Vom prelua toate mesajele populaţiei utilizatorilor şi vom lua măsurile care trebuie", confirmă Mihai Cabai, directorul general al societăţii Termoficare Oradea.
"Serviciul tel verde va permite preluarea operativă a petiţiilor şi reclamaţiilor consumatorilor noştri. Serviciul este apelabil gratuit din orice reţea", a precizat Dan Creţu, angajat al societăţii Termoficare Oradea.
Şefii societăţii orădene de termoficare spun că reţelele de încălzire sunt vechi de aproape 50 de ani. Din acest motiv, se aşteaptă ca la iarnă să apară multe defecţiuni. Doar de la pornirea încălzirii în oraş au fost semnalate deja peste 50 de avarii.
Reporter: Gabriel Bonaciu
Operator: Constantin Gheorghiţă
Editor web: Adrian Laboş