„Remarcăm faptul că în ultimele 4 luni multe apeluri din partea ieșenilor au fost reprezentate de sesizările făcute de aceștia în ceea ce privește repartizarea ilegală a costurilor cu încălzirea în bloc,” se arată într-un comunicat emis de Dalkia.
În total, peste 120 de reclamații de repartizare ilegală a costurilor de încălzire au fost analizate individual și s-au dovedit întemeiate, erorile provenind din calculele administratorilor de bloc sau ale firmelor care administrează imobile. După demonstrarea erorilor, costurile au fost recalculate.
În cazul în care primiți facturi cu sume pe care le considerați peste valoarea reală, puteți face o sesizare la Primărie, la Direcția de Control și Managementul Calității din cadrul Serviciului Asociații de Proprietari, sau puteți sune la Dalkia la numărul de telefon 0 800 800 123 (gratuit, non-stop).
Numărul gratuit a fost lansat în urmă cu un an. „Cu un total de cca. 14 700 de apeluri și o medie de 1 225 telefoane pe lună, dintre care 98% preluate în mai puțin de 20 de secunde, Call Center-ul se dovedește a fi un instrument extrem de util de comunicare directă cu consumatorii finali ai sistemului centralizat de termoficare,” se arată în același comunicat.