Zeci de curioşi, specialişti în IT ori pasionaţi de gadget-uri, au vrut să vadă cum funcţionează unul dintre cele mai aşteptate dispozitive ale momentului. Creaţia nu este de vânzare, dar oferă deja o direcţie în care va merge tehnologia.
Compania din Iaşi, de origine olandeză, a cheltuit 1.500 de dolari pe gadgetul celebrului motor de căutare pentru ca angajaţii săi să poată lucra la noi aplicaţii pentru ochelarii inteligenţi.
„Ce vrem noi să facem la Iaşi prin intershipul inovativ este să creăm aplicaţii ce vor da voie unor persoane din domeniul medical sau cadastral să aibă o interacţiune mult mai fluentă cu mediul din jur,” a explicat Vali Filip, reprezentant companiei IT.
Se fac angajări
Firma din Iaşi, care a informatizat şi administraţia publică din Olanda, vrea să îşi extindă echipa, care în prezent are 60 de salariaţi.
„Avem nevoie de oameni tineri, energici și determinați dar mai ales bine pregătiți educațional,” a anunțat Ramon Zanders, managerul companiei.
Firma are în plan să creeze şi alte aplicaţii inovative. În prezent, lucrează la o cască inteligentă, prin care bolnavii de autism să comunice mai uşor cu cei din jur. De asemenea, ei dezvoltă un dispozitiv prin care se pot da comezi virtuale unui calculator, de la distanță.